Általános Szerződési Feltételek

Digitális Állampolgárság Keretalkalmazás szolgáltatás

Hatályos: 2024. szeptember 1-től

Általános adatok, elérhetőségek

Szolgáltató neve:

IdomSoft Zrt.

Székhely:

1138 Budapest, Váci út 133.

Levelezési cím:

1394 Budapest, Pf.: 390.

Telefonszám:

+36-1-7957-800

Internetes honlap címe:

https://idomsoft.hu/

A Szolgáltatással összefüggő információt tartalmazó honlap címe:

https://dap.gov.hu/

1. ÁSZF célja, hatálya és jogszabályi háttere

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) célja az IdomSoft Zrt., mint a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvény szerinti digitális állampolgárság szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott szolgáltatások (továbbiakban: Szolgáltatások) mobileszközökre tervezett és kifejlesztett mobilalkalmazáson keresztül történő, 14. életévüket betöltött természetes személyek általi (továbbiakban: Felhasználó) igénybevételi feltételeinek szabályozása.

A Szolgáltatások igénybevételéhez a Szolgáltató mobilalkalmazást (továbbiakban: Keretalkalmazás) biztosít. A Keretalkalmazáson keresztül fokozatosan elérhetővé válnak a digitális állampolgársághoz kapcsolódó szolgáltatások.

A jelen ÁSZF elfogadásával létrejövő szerződés képezi alapját a Szolgáltatások Felhasználók által történő igénybevételének.

Jelen ÁSZF határozza meg a Szolgáltatások igénybevételének jogi, műszaki és adminisztratív feltételeit. A Felhasználó a Keretalkalmazást az ÁSZF megismerése és elfogadása után használhatja.

1.1. Legfontosabb vonatkozó jogszabályok

1.2. Személyi hatály

Az ÁSZF személyi hatálya kiterjed a Szolgáltatóra és a Felhasználókra.

1.3. Időbeli hatály

Jelen ÁSZF az előlapon megjelölt időponttól hatályos, amely megszűnik visszavonáskor vagy a módosítás hatályba lépésével.

1.4. Tárgyi hatály

Jelen ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed a Dáptv.-ben foglalt, a kijelölt szolgáltató által biztosított szolgáltatásokra, valamint az Eüvhr.-ben és a Dáptv. 113. § (1) bekezdés 1. és 2. pontjában megjelölt rendeletben meghatározott, a Keretalkalmazás útján biztosított Szolgáltatásokra.

1.5. ÁSZF elérhetősége, változása

Jelen ÁSZF-et és annak módosításait a Szolgáltató a Szolgáltatások internetes honlapján (https://dap.gov.hu) és a Keretalkalmazáson keresztül elérhetővé teszi.

A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani azzal a feltétellel, hogy a módosított ÁSZF hatályba lépésének időpontját megelőző 10 nappal előzetesen értesíti a Felhasználót a módosítás tartalmával összefüggésben, az Előregisztrációval összefüggő információkat tartalmazó honlapján közzétett és a Keretalkalmazáson keresztül történő tájékoztatás keretében.

2. Szolgáltatások

Figyelembe véve jelen ÁSZF időbeli és tárgyi hatályát, a Keretalkalmazáson keresztül az alábbi Szolgáltatások érhetők el:

  • Digitális állampolgárság előregisztráció, tároló elemet tartalmazó személyazonosító igazolvánnyal (eSzemélyi) történő személyazonosság igazolása, és felhasználói profil aktiválás

  • Digitális keretszolgáltatások (eAzonosítás és eAláírás)

  • A Felhasználó által a Keretalkalmazás útján igénybe vehető egyéb alkalmazás szolgáltatások:

    1. hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése az igénylés szerinti kérelem adatok bűnügyi nyilvántartó szerv felé történő továbbításával, valamint a kérelem tárgyában hozott döntés letöltése,

    2. nemzeti digitális irattárca szolgáltatás,

    3. időpontfoglalás egyes kormányablak ügyek tekintetében.

A fenti Szolgáltatások részletes műszaki-adminisztratív követelményei a https://dap.gov.hu címen érhetőek el.

A Szolgáltató az előregisztrációt a járási hivatalok, az Nytv. szerinti kijelölt kormányhivatal, valamint az Nytv. szerinti nyilvántartást kezelő szerv útján biztosítja. Az előregisztráció célja az előregisztrációs adat és kapcsolódó adatok rögzítése a digitális állampolgárság felhasználói profil későbbi aktiválása érdekében. Az előregisztrációs szolgáltatás igénybevétele személyes megjelenéssel történik, melynek során ügyintézői közreműködéssel kerül sor a Felhasználó azonosítására, majd a Felhasználó és mobileszköze összerendelésére. Ezután a Felhasználó a későbbiekben a digitális állampolgárság felhasználói profilját már a Keretalkalmazáson keresztül, online módon, ügyintéző közreműködése nélkül aktiválhatja.

A Keretalkalmazást a Felhasználó letölti a mobileszközére és az első használatkor megad egy általa választott 6 (hat) számjegyű PIN kódot.

Az előregisztráció során a Felhasználó személyazonosságának igazolását követően a Szolgáltató a Felhasználó rendelkezésére bocsátja azt a mobileszköz kamerájával olvasható adattároló kódot (a továbbiakban: QR kód), mely a sikeres előregisztráció megtörténtét igazoló információt (a továbbiakban: előregisztrációs adat) tartalmazza.

Az előregisztrációs adatot a Felhasználó a Keretalkalmazás segítségével a mobileszközében tárolja.

A Keretalkalmazás támogatja az Előregisztráció eredményeként generált QR kód beolvasását, az előregisztrációs adatok Keretalkalmazásban való eltárolását a későbbi aktiválás érdekében.

Az előregisztrációs adat Keretalkalmazásban történő rögzítéséhez a Felhasználónak el kell fogadnia a jelen ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat (a továbbiakban: Adatkezelési Tájékoztató), amely a https://dap.gov.hu címen érhető el, továbbá a Felhasználónak a Keretalkalmazásban el kell végeznie a szükséges beállításokat.

A Felhasználó rendelkezésére bocsátott QR kód egyszer használható fel, a felhasználásra a QR kód létrehozásától számított tíz percen belül van lehetőség az erre a célra létrehozott egyedi biztonsági kód egyidejű magadásával.

Az előregisztrációs adatot a Felhasználó a Keretalkalmazás segítségével a mobileszközében tárolja (sikeres előregisztráció).

Az előregisztrációval és a későbbi aktiválással kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató a Keretalkalmazásban a mobileszköz kezdőképernyőjére küldött üzenetben (a továbbiakban: PUSH üzenet) jelzi a Felhasználónak.

A Szolgáltató a Keretalkalmazásban az előregisztrációs adat visszafejthetetlen lenyomatát a regisztrációig, de legfeljebb 6 hónapig tárolja.

Sikeres előregisztrációt követően a felhasználói profil aktiválásához szükséges regisztráció befejezéséről és a befejezéshez szükséges további teendőkről a Szolgáltató a Keretalkalmazáson keresztül értesíti a Felhasználót.

Amennyiben a Felhasználó az előregisztrációt követően, de még felhasználói profiljának aktiválását megelőzően törölni szeretné előregisztrációját, azt az előregisztráció törlésére szolgáló kód és a Felhasználó természetes személyazonosító adatai közül egy vagy több megadásával a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül teheti meg.

A regisztráció befejezése érdekében szükséges lehet a Keretalkalmazás frissítése.

A Szolgáltatásokat a Felhasználó veheti igénybe. A Felhasználó szerepel a Digitális Állampolgárság Nyilvántartásban, mely nyilvántartás tartalmazza a Felhasználót kizárólagosan azonosító digitális állampolgárság azonosítót, valamint ahhoz hozzárendelten a Keretalkalmazás működéséhez szükséges technikai adatokat.

A Keretalkalmazás igénybevételéhez szükséges a Felhasználó biometrikus (arckép- vagy ujjnyomat) adatával vagy az általa megadott 6 (hat) számjegyű PIN kód segítségével történő azonosítása.

A Keretalkalmazás Felhasználója díjmentesen jogosult a Keretalkalmazásban elérhető Szolgáltatások igénybevételére, ide nem értve a Keretalkalmazáson kérelmezhető, egyes szolgáltatások igénybevételével intézhető ügyekre vonatkozó díjfizetési kötelezettséget.

A Szolgáltató az eAláírás szolgáltatást a - NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. - bizalmi szolgáltató bevonásával (továbbiakban: Bizalmi Szolgáltató) biztosítja.

Az eAláírás szolgáltatásra a Felhasználó és a Bizalmi Szolgáltató között létrejött Szolgáltatási Szerződés, a Bizalmi Szolgáltató kapcsolódó általános szerződési feltételek dokumentuma, - mely a Bizalmi Szolgáltató által közzétett elérhetőségen érhető el - és jelen ÁSZF, valamint annak vonatkozó mellékletei együttesen érvényesek és irányadók.

Amennyiben a Felhasználó mobileszközén aktivált felhasználói profillal ellátott Keretalkalmazás található, és a mobileszközt eltulajdonították, elveszett, megrongálódott, megsemmisült, vagy egyéb okból használhatatlanná vált, a Szolgáltató a https://dap.gov.hu weboldalon biztosítja, hogy a Felhasználó távolról, a szükséges adatok megadásával az érintett mobileszközön a Keretalkalmazást elérhetetlenné tegye. A Keretalkalmazás újbóli használatához ismételt regisztrációra van szükség.

3. A Szolgáltatások igénybevételének feltételei

3.1. Műszaki feltételek

A Keretalkalmazás használatához a Felhasználónak megfelelő mobileszközzel kell rendelkeznie. A Keretalkalmazás használatának további részletes feltételeit tartalmazó jelen ÁSZF és a működésre vonatkozó további tájékoztató dokumentumok a https://dap.gov.hu honlapon érhetők el.

A Keretalkalmazás optimális működéséhez és használatához további feltétel, hogy a Felhasználó a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott legfrissebb verziószámú Keretalkalmazással rendelkezzen. Ellenkező esetben a Szolgáltató megtagadhatja a Keretalkalmazás további használatát.

3.2. Adminisztratív feltételek

A Keretalkamazás használatához a Felhasználónak az Nytv. hatálya alá kell tartoznia, valamint el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.

A Keretalkalmazás használatához a Felhasználó személyazonossága a személyazonosságát igazoló okmányt, valamint a természetes személyazonosító adatokat nyilvántartó szerv adatszolgáltatása alapján egyértelműen megállapítható kell, hogy legyen a Szolgáltatások igénybevétele során.

4. Szolgáltatási minőség (szolgáltatási időszak, rendelkezésre állás, elérhetőség)

A Szolgáltató a Szolgáltatások nyújtása során eleget tesz a Dáptv.-ben és a vonatkozó további jogszabályokban meghatározott szolgáltatás nyújtására vonatkozó rendelkezéseknek, ideértve a biztonsági és minőségi követelményeket is.

4.1. Szolgáltatási időszak

A Keretalkalmazás és a Keretalkalmazás útján igénybevehető Szolgáltatások a hét minden napján 24 órában elérhetőek.

Az Előregisztráció bármely járási hivatalban, az Nytv. szerinti kijelölt kormányhivatalban, vagy az Nytv. szerinti nyilvántartást kezelő szervnél kezdeményezhető az érintett szervek ügyfélfogadási idejében.

4.2. A Szolgáltatások rendelkezésre állása

A Keretalkalmazás éves garantált rendelkezésre állása 98%. A Szolgáltatás elérhetőségét befolyásolhatja az adott Szolgáltatást támogató szakrendszerek rendelkezésre állása.

A Szolgáltató karbantartási, fejlesztési munkálatainak elvégzése miatt jogosult a Szolgáltatás szüneteltetésére (tervezett üzemszünet), amennyiben a szüneteltetést nem igénylő más gazdaságos műszaki megoldás nem áll rendelkezésre.

A Szolgáltató a Szolgáltatás szünetelését eredményező tervezett vagy nem tervezett technikai tevékenységről szóló tájékoztatás tekintetében a Dáptv. 5. §, valamint saját tájékoztatási rendje szerint jár el.

A tervezett üzemszünet és a különleges karbantartási szünet időtartama nem számít bele a Szolgáltatás kiesési idejébe, illetve az éves rendelkezésre állás számításakor nem kell figyelembe venni.

A Szolgáltató előre nem látható és elháríthatatlan külső ok (vis maior), vagy jogszabály alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés, illetve Magyarország honvédelmi, nemzetbiztonsági, gazdasági és közbiztonsági érdekeinek a jogszabályokban előírt módon történő védelme esetében szüneteltetheti a Szolgáltatásokat.

4.3. A Szolgáltatások elérhetősége

A Szolgáltatások kizárólag abban az esetben vehetők igénybe, ha a Felhasználó jelen ÁSZF-et, valamint – ha a Szolgáltató ilyet alkalmaz – az adott Szolgáltatásra vonatkozó kiegészítő feltételeket elfogadta.

5. Felhasználói támogatás

5.1. Felhasználói támogatás feltételei

A Felhasználói bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése típusú ügyek kezelésére kizárólag jelen ÁSZF 5.2. pontjában meghatározott elérhetőségeken és módon van lehetőség.

Az e-mailen küldött bejelentés/panasz kizárólag a visszaigazolása után tekinthető beérkezettnek.

Ha a Szolgáltató az ÁSZF szerint vállalt feltételeket nem biztosítja, a Felhasználó bejelentése alapján a hibát határidőben nem javítja ki vagy a bejelentést elutasítja, a Felhasználó a Digitális Szolgáltatások Felügyeleténél tehet panaszt, amelynek elérhetősége:

  • Levelezési cím: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.

  • E-mail: euf@dmu.gov.hu

5.2. Panaszok kezelésének a rendje

Az Előregisztrációval kapcsolatos kérdéseket, kifogásokat és panaszokat a Kormányzati Ügyfélvonal elérhetőségein fogadják:

A bejelentés/panasz kézhezvételétől számított 30 (harminc) napon belül a Szolgáltató írásban köteles válaszolni a bejelentőnek. A Szolgáltató a válaszadáshoz szükséges információk megadását kérheti a bejelentőtől.

Amennyiben a választ a bejelentő nem tartja megfelelőnek, vagy az alapján nem sikerül a Szolgáltató bevonásával rendezni a felmerült vitát, akkor a bejelentő az ÁSZF 5.4. pontjában foglaltak szerint keresettel fordulhat az illetékes bírósághoz.

Fentieken túl, a Felhasználó az 5.2 pontban foglaltak alapján bejelentéssel (panasszal, kifogással) élhet, ha

  1. véleménye szerint adatainak kezelésével kapcsolatban sérelem érte, vagy annak közvetlen veszélye fennáll, illetve

  2. jogszabályba ütköző adatkezelést észlel.

A Felhasználó egyes jogainak gyakorlását a Szolgáltató a személyazonosság megfelelő igazolásához kötheti.

5.3. Hibaelhárítás

Szolgáltató a részére beérkező hibajelzések kivizsgálását és a hibák kijavítását a tudomására jutását követően haladéktalanul megkezdi.

5.4. Jogviták esetén követendő eljárás

A Felek (a Szolgáltató és a Felhasználó együttesen) kölcsönösen megállapodnak abban, hogy a Szolgáltatás igénybevételéből eredő jogvitáikat mindenkor megkísérlik békés úton, tárgyalással rendezni.

Jogvita esetén a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: Pp.) mindenkor hatályos rendelkezései szerint illetékes bíróság jár el.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos európai uniós és magyar jogszabályok rendelkezései irányadók, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), az eIDAS Rendelet, illetve az adatvédelmi jogszabályok – különösen a GDPR és az Infotv. – rendelkezéseire.

A jelen ÁSZF-ben szereplő kifejezéseket és jogintézményeket az adott szolgáltatáshoz tartozó szolgáltatási szabályzat terminológiája, a magyar nyelv szabályai és a szavak általánosan elfogadott értelme szerint, valamint a magyar jogszabályok alapján kell értelmezni.

6. A Felek felelőssége, jogai és kötelezettségei

6.1. A Szolgáltató felelőssége

A Szolgáltató felelőssége az általa okozott károkra terjed ki. Nem terjed ki a Szolgáltató felelőssége a Szolgáltatásban közreműködő szervezetek által okozott károkra, amennyiben az okozott kár a közreműködő szervezet felelősségi körében keletkezik.

A Szolgáltató kizárja felelősségét minden olyan esetben, ha a Felhasználó nem szakszerű, illetve nem rendeltetésszerű beavatkozására vezethető vissza a hibajelenség.

Az eAláírás szolgáltatás részét képező bizalmi szolgáltatás tekintetében a Felhasználó és a Bizalmi Szolgáltató között közvetlen jogviszony jön létre. A Szolgáltató erre tekintettel kizárja felelősségét az eAláírás szolgáltatás tekintetében, amennyiben az okozott kár az eAláírás szolgáltatást nyújtó Bizalmi Szolgáltató felelősségi körében, a bizalmi szolgáltatás körében keletkezett.

A Keretalkalmazás útján a Szolgáltató más szervek, szervezetek (digitális szolgáltatók) által elérhetővé tett digitális szolgáltatásokat tesz elérhetővé. A Keretalkalmazás útján történő elérhetővé tétel, valamint igénybevétel nem érinti azt, hogy a digitális szolgáltatókkal a Felhasználó közvetlen jogviszonyba kerül, így az esetleges jogorvoslati igényekkel a digitális szolgáltatók felé jogosult fordulni. Szolgáltató felelőssége nem terjed ki az ilyen elérhetővé tett szolgáltatásokra.

Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a Felhasználó által használt digitális adatkapcsolat létesítésére alkalmas eszköz működőképességére, illetve az elavult verziószámú Keretalkalmazás használatából fakadó károkra. A Szolgáltató kizárja felelősségét minden olyan esetben, amennyiben a Szolgáltató teljesítésének meghiúsulása arra vezethető vissza, hogy a Felhasználó által megadott adatok nem megfelelőek.

A PUSH üzenetek Keretalkalmazásban történő tiltásából eredő, a Felhasználónál jelentkező hátrányért, különösen az előregisztrációt követően a regisztráció befejezéséről szóló értesítés elmulasztásáért a Szolgáltató nem felel.

A Szolgáltató vagyoni és nem vagyoni felelőssége a Felhasználó felé a Ptk. vonatkozó szabályai szerint áll fenn.

A Szolgáltató a vagyoni felelősségre vonhatóság, az általa okozott károkkal kapcsolatos saját felelősség, illetve a neki okozott károkért járó kártérítés megállapíthatósága, dokumentálása és bizonyíthatósága érdekében naplózza tevékenységeit, védi a naplóbejegyzések sértetlenségét és hitelességét, valamint hosszú távon megőrzi (archiválja) azokat.

6.2. A Felhasználó felelőssége

Felhasználó az első belépést követően jogosult biometrikus belépést választani a későbbi bejelentkezések tekintetében. Ennek keretében a Keretalkalmazásba biometrikus azonosítást követően is beléphet. Ez a belépési mód nem befolyásolja az elérhető funkcionalitást.

Kizárólag a Felhasználó felel a Keretalkalmazás igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges saját biometrikus azonosító adatainak valóságtartalmáért.

Kizárólag a Felhasználó felel az Előregisztráció során átvett adattároló és biztonsági kód felhasználásáért, amelyeket csak a Felhasználó használhat fel a mobileszközén található Keretalkalmazásban az Előregisztrációval összefüggésben.

A Felhasználót polgári jogi és büntetőjogi felelősség terheli a rendszer bármely módon történő manipulálásának (különösen, de nem kizárólagosan feltörésének, elérhetetlenné tételének) megkísérléséért vagy elkövetéséért, valamint a Szolgáltatónak a rendszerben előidézett vagy más módon okozott kár bekövetkezéséért.

A biometrikus azonosító adatok nem megfelelő biztonságú kezeléséből, valamint a téves vagy nem létező biometrikus azonosító adatokból fakadó kockázatot a Felhasználó viseli, az ebből eredő következmények elhárítása a Felhasználó felelőssége.

Amennyiben a Felhasználó jelen ÁSZF-ben megfogalmazott kötelességeinek elmulasztásával vagy be nem tartásával kárt okoz, az ebből eredő kárért a polgári jog általános szabályai szerint felel.

6.3. Az érintett felek közös felelőssége

Kárenyhítési kötelezettség terheli a Szolgáltatásban érintett valamennyi résztvevőt.

6.4. A Szolgáltató jogai és kötelességei

A Szolgáltató a Szolgáltatás nyújtása során az általában elvárható gondosság mellett az ÁSZF-ben foglaltakat köteles betartani. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hatályos vonatkozó jogszabályok, valamint a mindenkori ÁSZF-ben meghatározottak szerint jár el.

A Szolgáltató, amennyiben a Szolgáltatások igénybevételének akadálya van, erről értesíti a Felhasználót.

A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatások igénybevételét korlátozni/megtagadni azon Felhasználók vonatkozásában, akik a Szolgáltató hálózatának rendeltetésszerű működését veszélyeztetik.

A Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott, illetve tudomására jutott adatokat – jogszabályi kötelezettséget és jelen ÁSZF-ben megadott eseteket kivéve – harmadik személynek kizárólag az érintett személyek beleegyezésével adhatja át.

6.5. Szolgáltató általi alvállalkozó bevonásának szabályai

Szolgáltató a Szolgáltatások nyújtása során jogosult alvállalkozó(k) igénybevételére. Szolgáltató az alvállalkozók tekintetében

  1. az alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében úgy felel, mintha a Szolgáltatást teljes egészében maga végezte volna el,

  2. a Szolgáltatás teljesítésébe bevont alvállalkozói tevékenységét, termékeit saját tevékenységére vonatkozó minőségbiztosítási szabványok szerint köteles ellenőrizni,

  3. gondoskodik róla, hogy alvállalkozója a vállalt üzleti titoktartásnak megfelelően tevékenykedjen.

6.6. Felhasználó jogai és kötelességei

A Felhasználó jogosult arra, hogy a jelen ÁSZF-ben meghatározott keretek között a Szolgáltatásokat, a Keretalkalmazás Előregisztrációval kapcsolatos funkcióit igénybe vegye.

A Felhasználó köteles a Szolgáltatások igénybevétele során a Keretalkalmazást rendeltetésszerűen használni.

A Felhasználónak a Keretalkalmazás használata során a kapcsolódó biometrikus azonosító adatait, valamint az általa alkalmazott 6 (hat) számjegyű PIN kódját védenie kell a jogosulatlan hozzáféréstől.

6.7. Vis maior

A Keretalkalmazással kapcsolatos jogviszonyokban vis maiornak minősül minden olyan, a Felek érdekkörén, és ellenőrzésén kívül álló, a Szolgáltatások igénybevétele során bekövetkező, előre nem látható esemény, amely a Felek által elháríthatatlan, és a Szolgáltatások igénybevételét akadályozza vagy meghiúsítja.

A Felek mentesülnek szerződésszegésük jogkövetkezményei alól, ha a szerződésszegés vis maior miatt következett be.

6.8. Szellemi tulajdonjogok

A Szolgáltatások honlapja és a Keretalkalmazás egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, valamint a Szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalom, így bármely szerzői mű, illetve más szellemi alkotás (ideértve többek között valamennyi grafikát, logót, a honlap és a Keretalkalmazás felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást) szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jogi oltalom alatt állnak.

A Szolgáltatás honlapján, valamint a Keretalkalmazásban szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek használata, hasznosítása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a Szolgáltatás honlapjához kapcsolódó domain névre, az ehhez tartozó aldomainekre, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely az érintett adatbázisok kilistázására, archiválására, feltörésére, a Keretalkalmazás forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Korábban hatályos Általános Szerződési Feltételek