Oldal betöltése
ugrás a tartalomra
Súgóközpont témák
SúgóközpontTémákTémákAdattárca
AdataimHiteles adatmegosztásHozzájárulásokTanúsítványok
Bejelentkezés DÁP mobilalkalmazássalRegisztrációDigitális aláírás
ÁltalánosBiztonságGyakori problémákAláíró tanúsítvány
Mobilalkalmazás letöltéseErkölcsi bizonyítvány igénylésDigitális Állampolgárság ProgramProfilSzemélyazonosság igazolásaIdőpontfoglalásTárhelyBiztonság és adatvédelem
TémákAdattárca
AdataimHiteles adatmegosztásHozzájárulásokTanúsítványok
Bejelentkezés DÁP mobilalkalmazássalRegisztrációDigitális aláírás
ÁltalánosBiztonságGyakori problémákAláíró tanúsítvány
Mobilalkalmazás letöltéseErkölcsi bizonyítvány igénylésDigitális Állampolgárság ProgramProfilSzemélyazonosság igazolásaIdőpontfoglalásTárhelyBiztonság és adatvédelem
Biztonság és adatvédelem
Még több adatomat fogja tudni az állam?
Nem. A Digitális Állampolgár mobilalkalmazás csak olyan adatokat tartalmaz, amelyek eddig is szerepeltek az állami nyilvántartásokban. Ilyenek a személyes adataid, az okmányaid adatai és a gépjárműved adatai.Nem kérünk tőled új adatokat, csak egy helyen jelenítjük meg a meglévőket, hogy ezentúl könnyebben intézhesd az ügyeidet.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Mi garantálja, hogy nem élnek vissza az adataimmal?
Adataidat a hozzájárulásodnak és a jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adataid védelmét az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete - a General Data Protection Regulation, azaz a GDPR - is garantálja.Az adataiddal te rendelkezel, és csak a beleegyezéseddel adjuk őket át harmadik félnek.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Elfelejtettem a mobilalkalmazás jelszavát.
Biztonsági okokból a jelszó módosításához újra azonosítanod kell magad.
  1. Töröld a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást az eszközödről.
  2. Töltsd le újra a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást iOS eszközödre az App Store-ból vagy Android eszközödre a Google Play-ről.
  3. Telepítsd az alkalmazást, végezd el a szükséges beállításokat, és állítsd be az új jelszavad.
  4. Válaszd ki, hogy online a mobilalkalmazásban vagy személyesen egy kormányablakban szeretnéd-e azonosítani magad.
  5. Azonosítás után véglegesítsd a regisztrációd az e-mail címed és a mobilszámod megadásával.
Ezután már az új jelszavaddal jelentkezhetsz be a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásba.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Hogyan tudom módosítani a mobilalkalmazás jelszavát?
Biztonsági okokból a jelszó módosításához újra azonosítanod kell magad.
  1. Töröld a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást az eszközödről.
  2. Töltsd le újra a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást iOS eszközödre az App Store-ból vagy Android eszközödre a Google Play-ről.
  3. Telepítsd az alkalmazást, végezd el a szükséges beállításokat, és állítsd be az új jelszavad.
  4. Válaszd ki, hogy online a mobilalkalmazásban vagy személyesen egy kormányablakban szeretnéd-e azonosítani magad.
  5. Azonosítás után véglegesítsd a regisztrációd az e-mail címed és a mobilszámod megadásával.
Ezután már az új jelszavaddal jelentkezhetsz be a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásba.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Elveszett a telefonom. Mit tegyek?
Adataidat jelszó és biometrikus azonosítás védi, de a visszaélések megelőzése érdekében azt javasoljuk, hogy távolítsd el az eszközt a DÁP profilodból.
  1. Kattints az Elvesztettem a telefonomat linkre.
  2. Add meg a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásban használt e-mail címed, mobilszámod és a születési dátumod.
  3. Az e-mail címedre elküldjük az eszköz eltávolításához szükséges linket.
Az eszköz eltávolítása után se te, se más nem fog tudni belépni a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásba.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Eltávolítottam egy eszközt a DÁP profilomból, de újra használni szeretném.
Biztonsági okokból újra azonosítanod kell magad az eszközön.
  1. Nyisd meg a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást.
  2. Válaszd ki, hogy online a mobilalkalmazásban vagy személyesen egy kormányablakban szeretnéd-e azonosítani magad.
  3. Azonosítás után véglegesítsd a regisztrációd az e-mail címed és a mobilszámod megadásával.
Ezután újra használhatod a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Kaptam egy e-mailt, hogy erősítsem meg az e-mail címem, de nem regisztráltam a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásban.
Előfordulhat, hogy egy másik állampolgár véletlenül a te e-mail címed adta meg a regisztrációja során. Ha nem regisztráltál, nyugodtan hagyd figyelmen kívül az e-mailt.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!
Kaptam egy SMS-kódot, de nem regisztráltam a Digitális Állampolgár mobilalkalmazásban.
Előfordulhat, hogy egy másik állampolgár véletlenül a te mobilszámod adta meg a regisztráció során. Ha nem regisztráltál, nyugodtan hagyd figyelmen kívül az SMS-t.
Link másolása a kérdés-válaszhozLink sikeresen másolva!